2010年4月16日 星期五

改變世界的力量由你開始(金犢獎廣告配音作品)~感動哦



現在的我 無法改變世界
Now I can’t change the world.
我只能用我的方式
But I can do it in my way.
不停的紀錄、紀錄、紀錄
I will keep recording the world.
紀錄海的蔚藍、無際
Recording the blue endless sea
山的翠綠、雄偉
The green and great mountains
生態的活力、脈動
Lively nature.
城市的絢麗、心跳
The beauties and heart beats of the cities.
我想紀錄一切的一切
I want to keep these good memory.
但是 我知道
But I know
盲目的追尋 紀錄
aimless running and recording
世界是不可能因我而改變的
the world will not change because of me
改變世界的力量 由你開始
You are the power to change the world

沒有留言:

張貼留言